اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فارس من| مشکل ترافیک میدان رسالت حل می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه مشکل ترافیک میدان رسالت حل می‌شود گفت: عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی در این منطقه باعث مشکل موقتی شده است.

فارس من| مشکل ترافیک میدان رسالت حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،"چرا ترافیک در میدان رسالت بالاست" سوژه‌ای است که مردم در فارس من ثبت کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان در این خصوص اظهار کرد: سال‌های گذشته در اثر ریزش باران، آب‌های سطحی در میدان رسالت جمع می‌شد و همواره مردم با مشکل مواجه بودند که از سال گذشته کانال‌ریزی در آن مورد توجه قرار گرفته است.

علی فکری با بیان اینکه قرار شد آب‌های سطحی میدان رسالت در کانال‌ها جمع شود و به سمت بخش‌های دیگر هدایت شوند گفت: کانال‌‌ریزی آب‌های سطحی از سمت چهارراه باغ بهشت تا میدان رسالت انجام شد و در حاشیه راه مشکلی نبود؛ کار در دور میدان رسالت نیز اخیرا انجام شده و در حال حاضر بخشی از آن به سمت نائب احمد و جاده فقیره باقی مانده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کار در جاده فقیره با محدودیت مواجه شده چون زمین سنگ است و نیاز به حفاری دارد تا لوله‌گذاری انجام شود که این امر فعلا باعث شده با حجم ترافیک در میدان رسالت مواجه شویم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه تمام سعی خود را خواهیم کرد تا مشکل حل شود افزود: کانال‌ریزی در آینده کمک می‌کند تا آبگرفتگی میدان رسالت و وضعیتی که قبلا در جاده فقیره، چشین، ابرو و... داشتیم که آب‌ها به سمت میدان رسالت هدایت می‌شد از بین برود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در میدان رسالت آزاردهنده نیست و به مرور این مسئله حل خواهد شد.
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول